13 Şubat 2016 Cumartesi

ÇEKİLİŞ!!- KAPANDI














Merhaba!!

Uzun zamandır bir çekiliş yapmayı planlıyordum ve işte karşınızda XD.

Çekiliş kitapları resimde gördüğünüz üzere Melek serisinin ilk iki kitabı yani Melek ve de Ateş.

Katılmak için yapmanız gerekenler çok basit;

1-) Bloguma izleyici olmak. Bunun için sağda gözüken 'Bu siteye katıl' butonuna tıklamanız yeterli.

2-)Katıldığınızı yorumda belirtmek - ki sayım yapabileyim sakın unutmayın bunu:D

3-) Instagram hesabımı takip etmek. tıklayınız . Instagram hesabınızı da yoruma eklemeyi unutmayın.

*Eğer instagram'dan da katılırsanız şansınız ikiye katlanır.

*Çekiliş bugün, 13 Şubat'ta başlayıp 18 Şubat'ta saat 20.00'de sona erecek ve 20.30'da açıklanacaktır.

*Kazanan kişi 24 saat içerisinde gmail'ime veya Instagram hesabıma adresini, tam ismini ve telefon numarasına atmadığı takdirde çekiliş tekrarlanacaktır.

VE ŞANS SONSUZA KADAR SİZİNLE OLSUN...

16 yorum:

  1. Katıldım 🙋 İnstagram hesabım xdeinuykux

    YanıtlaSil
  2. Katıldım 🙋 İnstagram hesabım xdeinuykux

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Katıldım instagram hesabım nazlicanarat

    YanıtlaSil
  5. İnstagram hesabım yok ama takipteyim. Yani katıldım ^^

    YanıtlaSil
  6. Katıldım İnstagram hesabım bugrarat blog hayatında sana başarılar çekiliş yapman çok güzel bir şey umarum kazanırım.

    YanıtlaSil
  7. Katıldım İnstagram hesabım bugrarat blog hayatında sana başarılar çekiliş yapman çok güzel bir şey umarum kazanırım.

    YanıtlaSil
  8. Çekiliş sonuçları ne zaman açıklanacak acaba???

    YanıtlaSil
  9. katıldım, Korefenomeni, g+ ve kore fenomeni g+ toplulukta paylaşıyorum ;)
    instagramda da takibe aldım ;) Bana da beklerim, bol şans millet!!!

    YanıtlaSil
  10. Canımmm.Siteni can-ı yürekten izlerim.Ama benim instigram hesabım yok kii:(( Şaka yapıyorum kızım.Hakikaten yok da, asıl senin çok hoşuma giden(ki) ekini kullanmak için yazdım.Gençlere bu şansımı bırakıyor ve etkinliğini kutluyorum.O bir cümlenden esinlenerek yazacağım yazıyı unutmadım.Ama yirmi dört saat yapmak istediklerime yetmiyor:)Sevgilerimle,katılımın yoğun olmasını diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  11. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun bende katıldım.
    Bloğunuzu takibe aldım, ayrıca ınstagram hesabınızı da takip ettim.
    Instagram kullanıcı adım : bloggokhantekin

    YanıtlaSil
  12. Geç kaldık galiba. Ama takipteyim

    YanıtlaSil
  13. Geç kaldık galiba. Ama takipteyim

    YanıtlaSil